søndag 18. januar 2009

Ny bok av Anna Gavalda oversatt!

For litt siden presenterte Samlaget sin vårliste. Der stod Anna Gavalda, fransk forfatter som blant annet har skrevet Saman er ein mindre aleine. To andre bøker av Gavalda er også oversatt, Eg elska ho og Eg vil at nokon skal vente på meg. Jeg ble spesielt begeistret for Eg elska ho og skrev om den på min andre blogg.

Men, altså, i vår kommer romanen Trøsterunde. I følge Samlaget så er romanen en overskuddsroman som handler om kjærlighet og presenterer den på følgende måte:

Charles Balanda er 46 år. Familiemann og suksessrik arkitekt. Ein dag får han melding om at Anouk er død, ei kvinne som var han svært kjær heile barndommen og ungdomstida. Grunnmuren livet hans er bygd på, begynner å sprekke og sender Charles ut i ei heilt anna bane og mot eit anna liv.

Den nye romanen til Gavalda, ein overskotsroman med mykje humor, er eigentleg ein stor roman om kjærleik. Men kjærleik ikkje berre som tiltrekking mellom to personar, men som eit stort svar på spørsmålet om livet er bryet verdt.


Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.