søndag 23. mai 2010

Flyvende helter

I går kom postmannen med flere pakker til meg. Flere bøker og en av dem var den første Persephoneboken som jeg har bestilt. Gjett om jeg ble positivt overrasket. Omslaget til boken var mye penere enn jeg trodde, selv om den er pocket så har den ekstra innbinding.


I tillegg så var det et eget bokmerke, som matchet de første og siste sidene i boka (dette heter sikkert noe på fagspråket), trykket i denne boken er fra 1934 og heter "Flower vase lit by rays from a table lamp".

I boka  lå også en håndskrevet note, hvor de takket for bestillingen. Ja du leste riktig. Håndskrevet. Både min kjære og jeg endevendte lappen for å finne ut om den var håndskrevet, men kom til konklusjonen at det var den.

Noen kan kunsten med å få deg til å kjøpe et produkt, og samtidig få deg til å føle at du har fått en gave!

PS! Hvis du leter etter en kobling mellom innlegget og tittelen på innlegget så slutt å vri hodet. Hodet mitt var helt tomt så da jeg spurte min kjære om et forslag til en tittel så han opp fra x-boxen og kom med forslaget "Flyvende helter". Noe forøvrig jeg tror kan ha noe med å gjøre at han er oppslukt i et spill fra 2.verdenskrig...

1 kommentar:

  1. Å. bokabonnement fra Persephone drømmer jeg om... Hvis ingen tar et hint og gir meg det i bursdagsgave, spørs det om jeg ikke må avse litt av feriepengene til det gode formål.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.