fredag 28. mai 2010

Pst! Boksalg

Enten så har jeg levd veldig i min egen lille verden de siste dagene eller så har ikke dette salget vært godt markedsført. Men takket være gode kollegaer gikk jeg uansett ikke glipp av vårens store salg hos Gyldendal!

Så om du er i Oslo i morgen lørdag så anbefaler jeg deg å dra til Gyldendalhuset, inngang vis-a-vis Nasjonalgalleriet. Det er åpent fra 11 - 16.

Jeg kom hjem med flere godbiter - både Lessing, Xinran og Ole Brumm ble med hjem i posen. Absolutt verd et besøk det salget!

3 kommentarer:

  1. Det er en av de tingene jeg savner ved å bo i Oslo, altså forlagssalg (er det et ord?)Det finnes ikke noe mer luksus enn å handle så mange bøker i ett at du må ringe for å få noen til å hente deg.

    SvarSlett
  2. He, he - ja, jeg er enig:-) Å handle så mye at man må bli hentet. Denne gangen tok jeg mine forholdsregler da og tok med meg en som kunne hjelpe meg å bære. Bedre føre var...

    SvarSlett
  3. Så flott at du minnet meg på boksalg, jeg kom på en av de beste kuppene mine: "Den siste samuaraien" av Helen Dewitt. Jeg fant den tilfeldig, så at A.S Byatt anbefalte den på coveret og plukket den med. Den var fryktelig fin, så fin at nå skal jeg gå og finne den igjen. (Har lagret alle bøkene mine i en bod til jeg får kjøpt bokhyller). Supert innlegg, med andre ord! :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.