torsdag 15. juli 2010

Status quo

Det går litt treigt med lesinga nå, og ikke kan jeg skylde på en travel agenda heller. Jeg sitter nå mest i godstolen og ruger. Og tenker at det kanskje hadde vært fint å vært utstyrt med litt mer tålmodighet, men det har jeg aldri hatt mye av...

En av synderen for lite sommerlesing er innkjøpet av serien The West Wing. De siste dagene har vi hatt maraton, det er neste litt pinlig hvor mye vi har sett. Jeg står ved mine tidligere ord, det er en utrolig bra serie. Sjeldent har jeg sett en serie som tar opp tråder i siste sesong som startet allerede i første. Det er nesten J.K. Rowling nivå over noe av materialet i serien.

Men jeg har lest litt, boka Rapsgubbene er lest og en omtale vil komme snart. Nå er det lesing i godstolen igjen, i alle fall til vannet går og riene kommer!

1 kommentar:

  1. Hei :D Jeg har tagget deg i bok tag og håper du vil svare på noen bokrelaterte spørsmål:D
    http://pageturnermedia.blogspot.com/2010/07/bok-tag.html

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.