fredag 4. desember 2009

Endelig fredag!

Og jeg er ekstra heldig... Jeg har fri i dag og på mandag, så kontoret får vente til tirsdag!

Min plan - å ligge i sofaen, veksle mellom å se vintersport på TV og lese gode bøker. Min kjære som har reist bort for helgen har latt Kindlen ligge igjen, så jeg skal også teste den.

Men, før alt dette, så skal jeg nyte nydelig musikk. I kveld skal jeg i operaen og se (eller aller fremst høre) Nøtteknekkeren, balletten med musikken av Tsjajkovskij. Jeg elsker den musikken. Her kan dere se et klipp fra denne fantastiske balletten. Jeg har også sett den på Bolshoi teatret og på Kremlin balletten. Klippet her er fra Bolshoi:



God helg!

2 kommentarer:

  1. Åååååå, heldige deg! Jeg så Nøtteknekkeren hver jul da jeg var liten, men nå er det mange år siden. Mon tro om det er noen ledige billetter denne jula? Var det fint? Håper du rapporterer.

    SvarSlett
  2. Ja, heldige deg! Jeg elsker den musikken. Har bare sett forestillingen en gang. Håper du koser deg.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.