lørdag 5. desember 2009

Lørdagsoppsummering

For dere som ikke følger med på Adventskalenderen til Bai, anbefaler jeg på det varmeste å klikke seg inn på Boklesebloggen min, altså bloggen til Bai. Jeg bare lurer på hva jeg skal lese når jeg våkner opp den 25. desember.

Apropos, dikt. I dag kunne jeg lese i Klassekampen at Audun Mortensen, som i år debuterte på Flamme med Alle forteller meg hvor bra jeg er i tilfelle jeg blir det, har et prosjekt gående hvor lenge han kan (over)leve på bokhonoraret sitt. Spennende, men jeg ser at jeg ville ha vært veldig sulten skulle jeg ha spist så lite mat som han handler.

Jeg følte meg også nærmest lyrisk på Nøtteknekkeren i går. Med billett oppe blant englene så kunne jeg i alle fall nyte musikken hele tiden, selv om jeg ikke hadde hele scenen innenfor rekkevidde. Men, pytt, pytt, det var en fin kveld. Fin, fin musikk.

Og nå har Tora Berger jammen vunnet sprinten også, sofaen er en fin plass å være.

1 kommentar:

  1. Eg sitter og "tar igjen" blogglesinga for nokre dagar, og blir så glad at eg smiler inni meg når eg les dette. Takk!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.