søndag 29. mars 2009

Loppisfunn!

Det er vår og det er loppemarked på Bolteløkka skole. Alt er som det skal være, hm... hvis man ser bort fra snøen som kom denne uken, men nå må det vel være slutt?!

Dagens fangst på loppemarkedet var to bøker, begge på engelsk. Den ene henta jeg fra en kasse med chik lit og heter Mr. Darcy's Diary. Forfatteren ved navn Maya Slater har her skrevet, i dagboksform, historien fra Mr. Darcy sin side. Om det ikke er stor litteratur, så tror jeg det kan bli fengende. Her er lite utdrag fra baksiden:

Ever wonder what Mr. Darcy was really thinking of? Find out his secrets in this captivating novel of love, pride, passion and, of course, prejudice.

Stor litteratur er derimot Cormac McCarthy og jeg fant hans bok All the Pretty Horses. Den ble med hjem og jeg gleder meg til å lese denne boken, som også har blitt filmatisert i 2000.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.