tirsdag 17. mars 2009

Rivertonprisen til Vidar Sundstøl!

Idag ble det kjent at Vidar Sundstøl fikk Rivertonprisen for 2008 for sin krimroman Drømmenes land. Det er jeg helt enig og gratulerer Sundstøl! Jeg skrev om denne romanen i januar. Når jeg ser på listen over tidligere vinnere av denne prisen, ser jeg at flere av vinnerne kan anbefales.

Kopiert fra Rivertonklubben sine sider...

2008 Vidar Sundstøl, Drømmenes land
2007 Jørgen Gunnerud, Høstjakt
2006 Tom Kristensen, Dødsriket
2005 Frode Grytten, Flytande bjørn
2004 Ulf Breistrand/Jarl Emsell Larsen, Svarte penger, hvite løgner (TV-serie)
2003 Kurt Aust, Hjemsøkt

Jeg er stor fan av Kurt Aust og Petter Hortten, Tom Kristensen skriver utrolig spennende og Frode Grytten sin Flytande bjørn er full av gode beskrivelser. Høstjakt og Jørgen Gunnerud har jeg aldri hørt om, ei har jeg sett Svarte penger, hvite løgner på TV. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.