lørdag 6. mars 2010

En Kindle til glede og besvær

En Kindle er...

... fin å ha når man er på helgetur. I stedet for å dra med seg tre bøker (inkludert Gavalda sin siste som er en murstein) som meg, hadde min kjære med seg uendelig med lesestoff på Kindlen. Ikke tar den store plassen heller, og man slipper å gå rundt og fundere på om man slipper opp for lesestoff.

... kjipere å inneha når man er midt i en fantasyroman som er veldig spennende og det ikke er mer batteri igjen. Ledningen er forlagt og en uke følger med leting og kjøping av (feil) kabler før man er reddet igjen.

1 kommentar:

  1. ... "Kindle" var et ukjent ord for meg, derav + avslutningen din regner jeg med det er noe teknologisk opplegg.

    Jeg er alt for glad i bøkene i seg selv til å kunne bytte de ut mot noe så upålitelig, men jeg liker det for miljøets sake!:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.