mandag 15. mars 2010

Rocky - The Big Payback

Akkurat nå, som i denne uken, går teaterforestillingen om Rocky (altså tegneseriefiguren) på Smuget.

Jeg er en sporadisk tegneserieleser. I beste fall.

Jeg er ikke en stor fan av Rocky, men jeg bor sammen med en og derfor endte jeg altså opp på teaterforestillingen om bikkja Rocky, hans venner og mer løse forbindelser.

Og det var faktisk moro. Fordi vi kjenner oss litt igjen, alle sammen, jenter som gutter. Det er nesten slik at jeg vil påstå at den kvinnelige delen av publikum lo mer enn gutta. Eller av var det av gutta???

Altså, Smuget, ut uka!

2 kommentarer:

  1. Hei Karin
    Vi skal ha den samme forestillingen to ganger nå i november, og syns at dette innlegget var veldig fint i forhold til forestillingen. Er det mulighet for at jeg kan bruke blogginnlegget ditt på nettsiden vår og referere til bloggen din?
    Beste hilsen,
    Merete Grimeland, STUDiO Studentfestivalen i Oslo

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.