lørdag 20. desember 2008

Velkommen til min nye bokblogg!

Etter å ha reist litt rundt i den digitale verden så tenkte jeg at det var på tide å få en egen blogg om min største lidenskap... bøker... store og små... tykke og tynne... Jeg har skrevet litt om bøker på den andre bloggen min, men disse har vært en blanding på engelsk og norsk. På denne bloggen vil jeg skrive på norsk og bare norsk!!! Hvis du vil lese de andre innleggene mine så kan du se de her . Jeg vil fortsatt skrive på den bloggen.


Det nærmer seg jul og jul er lesetid for meg. Bøker som jeg får til jul, bøker familien min får til jul, bøker som jeg skulle ha lest det siste året og andre skatter som jeg finner rundt omkring... Jul = lesing!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.