lørdag 21. februar 2009

Mammut...

I likhet med mange andre bloggere og bokelskere skal jeg også ta meg en tur på årets Mammutsalget. Jeg har ikke forhåndsbestilt noen bøker. Men jeg har bladd gjennom årets avis og funnet en del bøker jeg vurderer å kjøpe. Historien viser dog at jeg ofte kommer hjem med bare et fåtall av de bøkene jeg i utgangspunktet hadde valgt ut...

  • Sommeroverfart av Truman Capote
  • Andvake av Jon Fosse
  • Rom ved havet, rom i byen av Frode Grytten
  • Døden i Roma av Wolfgang Koeppen
  • Francis Meyers lidenskap av Henrik Langeland
  • Det tause huset av Orhan Pamuk
  • Det svarte tårnet av P.D. James
  • 100 dikt av Halldis Moren Vesaas
  • C.S Lewis av Micheal Coren
Jeg trodde listen ville bli på 2-4 bøker.
Sukk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.