fredag 24. september 2010

Og vinnerne er...

Tusen takk for alle gode forslag til barne- og ungdomsbøker. Det var en god del der som jeg ikke har hørt, jeg gleder meg til å se nærmere på forslagene.


Alle som deltok navnet sitt på en papirlapp som ble puttet i denne skjønne, rosa kakeboksen jeg fikk av mammaen min i sommer (dessverre ble det altfor tidlig slutt på kakene som lå der). Deretter fikk min kjære (som nok synes at prosessen var omstendig og kunne vært løst med å bruke et elektronisk alternativ som random.org, men det er jo ikke så moro) trekke tre vinnere.


Vinnere, som får velge seg en av årets bøker, er (fanfare)....

Og de to som får trøstepremie (en valgfri pocketbok) er....
Fint om dere sender meg navn, adresse og tittel på bok dere ønsker til meg på denne e-postadressen!

God bokhelg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.