torsdag 23. september 2010

Ohhh - drømmebok!

*pusteproblemer*

Jeg surfet litt rundt på The Book Depository i dag, la bøker til ønskelisten min, slettet noen jeg allerede har, da jeg oppdaget denne fantastiske utgaven av en barndomsfavoritt The Secret Garden....

Penguin har laget designerversjoner av kjente klassikere. Prisen er derimot i drøyeste laget, rundt en tusenlapp, men man kan jo drømme??!! Jeg har i alle fall lagt den til ønskelisten min - og haket av for å få beskjed når prisene endrer seg... (*drømme, drømme*).

4 kommentarer:

  1. Å, så nydelig *me want* :-D

    SvarSlett
  2. The Secret Garden er veldig fin og den spesialutgaven var nydelig(men på TBD får man kjøpt mange bøker til 1000 kr så da tror jeg kanskje jeg ville handlet noe annet ;)).

    SvarSlett
  3. Å nei, ikke gjør dette mot meg! Jeg skal liksom spare penger! : p Å nevne Amazon i det hele tatt er ikke lov i min omgangskrets for tiden!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.