søndag 12. juni 2011

Smakebit på søndag (6)


Jeg henger meg nok en gang på Ladybug sin utfordring En smakebit på søndag. Den går ut på å åpne den boken man leser nå og skrive ned noen setninger fra boken, uten at man ødelegger spenningen for de som kanskje blir nysgjerrig nok til å lese boken.

I dag startet jeg på Nancy Mitford sin roman Love in a Cold Climate. Jeg merker at jeg liker stilen til Mitford veldig godt. Rett på, sarkastisk og med humor. Gleder meg til å lese videre!

"My darling Emily, the child will die of terror, that's all". He was examining Lady Montdore's letter. I knew quite well that what he said was true, I had known in it in my heart ever since Aunt Emily had read me the letter, but nevertheless I was determined to go; the idea had a glittering fascination for me. 

1 kommentar:

  1. Denne har jeg tittet på men ikke valgt foreløpig. Jeg finner så mange gode bøker på ulike bokblogger og det er vanskelig å velge ut hva man skal lese :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.