mandag 22. desember 2008

Bøker jeg skal lese i julen....

Jeg har landet på sofaen hjemme på Vestlandet. Det er mørkt, ufyselig vær og det er bare en ting å gjøre - bli på sofaen!!! Jeg sett litt i bokhyllene til foreldrene mine og kommet frem til et utvalg av bøker som jeg har tenkt å lese i løpet av juleferien min...

  • Den nyeste om Varg Veum av Gunnar Staalesen. Jeg sier hele tiden at jeg ikke leser krim, men det finnes bevis på det motsatte...
  • Tilbake til Riverton av Kate Morton som jeg har hørt skal være ganske bra.
  • Engelens spill av Carlos Ruiz Zafon, den såkalte oppfølgeren til Vindens skygge. Er egentlig litt skeptisk, men jeg tror jeg kommer til å gi den en sjangse.
  • For å veie opp for listen over lettere lesning så har jeg lenge tenkt på å lese Dee Brown sin klassikere Begrav mitt hjerte ved Wounded Knee...

Men først er det julelunsj og Selma Lønning Aarø sin Vill ni åka mere? Ikke samtidig da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.